SENDOK PERAK

Ada mace satu dia ada kunjungi dia pu anak Olof yang lagi kuliah di Jakarta, pas sampe di kost di Jakarta dia pu mace kaget, ternyata Olof tinggal satu rumah dengan satu cewe dari dari Jawa. Sedangkan di rumah kost itu besar dan miliki dua kamar yang terpisah.

Pas dong ada makan siang, dia pu mama lihat kalo dia pu anak ini terlalu dekat dengan cewe ini.

Pas cewe itu ada ke belakan cuci piring, dia pu mama bilang : "Olof... ko ini, bapa deng mama kirim ko ke Jakarta ini untuk kuliah, bukan untuk cari perempuan, kalo ko kaya begini lebih baik ko pulang sudah!"

Olof yang penurut sama dia pu mama ni jawab : "Ahh mama.. sa tra pacaran deng dia, kitong dua tu cuma berteman saja, dia ni lagi bantu saya selesaikan saya pu tugas kuliah untuk satu minggu ini.. jadi dia tidur di kamar sebelah, sa juga tra tidur dengan dia apa lagi mo bikin yang aneh-aneh..."

Dia pu mama balas : "Kalo ko ketahuan.... ko liat saja e...!!"

Olof cuma senyum-senyum asam...

Begini satu minggu kemudian pas mace su pulang ke Jayapura, mace dapa sms dari Olof.

Olof sms bilang : "Mama sayang, sa bukan tuduh mama, tapi sa pu teman cewe bilang kalo dia pu sendok perak yang dia bawa ke kost hilang, sedangkan terakhir sendok itu dapa pake pas ada makan siang deng mama."

De mama balas : "Anak baik yang mama sayang, mama juga tra tuduh ko tidur dengan dia, tapi kalo satu minggu kemarin dia TIDUR di DIA PU TEMPAT TIDUR pasti dia tau kalo sendok itu mama ada taruh di balik bantal... jadi ko pulang ke Jayapura sudah e...!!!"




 

Disampaikan oleh Kombrof